قالب وبلاگ


قالب وبلاگ

وقت اگر داری کلامی با تو درد و دل کنم
حـــــــــــیاط خــلوتـــــــــــــــــ
هــمه چـی از هــمه جـا

وقت اگر داری کلامی با تو درد و دل کنم 

 شاید از این گفتگو آرامشی حاصل کنم

وقت اگر داری بگوید این صدای بی صدا

نازنینم با تو از درد شب بی انتها

زجه سرخورده و بغض گره گیر گلو 

 لحظه ای بنشین بگویم قصه ام را مو به مو 

قصه تکراری شبهای سرد انتظار 

 قصه تلخ نگاهی مانده بر در بی قرار 

قصه این دل که امشب باز کافر می شود

پس کتاب عمر بی حاصل که آخر میشود

میل رفتن دارد این دل حیف پایش بسته است 

دست مشتاق نوازش را ببین ، بشکسته است

باز هم زانوی غم کرده بغل ای  وای دل

دل شده رسوای کوی یار و من رسوای دل

تن به دریا میزند، پروای طوفانش چه شد 

سر سپرده میرود ، ترس از رقیبانش چه شد

میکشاند خسته تن را در بیابان سکوت

عاقبت سر مینهد امشب به دامان سکوت

هیونش را گم کند در کوچه دلواپسی 

سایه ی شب هم ندا سر میدهد از بی کسی

وقت اگر داری بگویم با تو من از فصل غم

میشناسی !... من همانم از تبار و نسل غم !

یاری ام ده گوش کن یک دم بیا بنشین

که من ناله ها سر میدهم از دست این زخم کهن

ناله از تنهای و بی همزبانی در قفس 

بغض ویرانگر پس از خوش باوری های عبس

خون دل خوردن مرامم گشت باری بگذریم

از من و دل بگذریم ای دوست آری بگذریم

کاروان عمرم امشب برگ و بارش نیز نیست 

ظلمت آمد کورسویی همجوارش نیز نیست !

کاروان ره در کویر کور حسرت میبرد

دل تنش را  تا دیار دور حسرت میبرد 

همره این قافله افتان و خیزان میروم

تشنه ام  ...در آرزوی شعر باران میروم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 6 مرداد 1391برچسب:, :: 14:28 :: نويسنده : فرهاد گلستانی

درباره وبلاگ

بنام اونی که اگه حکم کنه همه محکومیم .... سلام دوست عزیز به وبلاگ من خوش اومدی امیدوارم که از این وبلاگ و مطالبش بهره و لذت کافی رو ببری راســـــتی نــــــــــــــــــــــــــــظـــــــــــــــــــــــــــــــر یادت نره باتشکر از حضور گرمت فرهاد گلستانی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان حیــاطـــ خـلــوتـــــــ و آدرس tarafdar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 170
بازدید ماه : 167
بازدید کل : 55823
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1



Rima tools